Rätt till avbeställning

Ångerrätt

Om du av någon anledning inte är nöjd med din beställning, vänligen kontakta oss. Vi på Carvallo strävar efter att våra kunder ska vara 100 % nöjda med de produkter som de har köpt från våra leverantörer. Om du har några problem med leveransen eller produkten och känner dig frustrerad, kontakta oss så hjälper vårt team dig omedelbart.

Hur kan jag returnera min beställning helt eller delvis?

Du har 30 dagar på dig att returnera din produkt. Därefter har du ytterligare 30 dagar på dig att skicka tillbaka paketet. Observera att vi kommer att återbetala hela beloppet för din beställning inom 5 arbetsdagar efter att vi mottagit varan. Vi kan inte återbetala kostnaden för att returnera produkten.

FÖR ATT INLEDA EN RETUR REKOMMENDERAS DET ATT KONTAKTA VÅR KUNDSERVICE FÖR ATT BEKRÄFTA RETURADRESSEN OCH FÖRENKLA OCH PÅSKYNDA RETURPROCESSEN.

Vi rekommenderar starkt att du frågar kundtjänst om returadressen. Om du skickar din vara till fel adress kommer du inte att få någon återbetalning. Returadressen kan variera beroende på produkt (både inom och utanför EU). Här kan du kontrollera returadressen för din produkt. Carvallo står inte för kostnaderna för att returnera varan.


Avbokning av beställningar

En avbokning av din beställning är endast möjlig 5 minuter efter att beställningen har gjorts. Vår orderhantering avslutas efter 5 minuter, därefter är en avbokning inte längre möjlig. Efter 5 minuter har orderhanteringen börjat, så vi kan inte längre avbryta den. Självklart kan du returnera produkten efter leveransen inom 30 dagar för en full återbetalning.

Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss inom 5 minuter efter beställningen via info@carvallo.se.


Skadade produkter vid ankomst

Det är tråkigt! Tyvärr kan din produkt ha blivit skadad under transporten. Om du har mottagit en skadad eller felaktig produkt, försök kontakta oss inom 30 dagar efter att du mottagit den skadade eller felaktiga varan.

För att hitta den snabbaste lösningen, skicka oss gärna ett e-postmeddelande med ett foto som visar den skadade delen av produkten. De bästa bilderna tas på en plan yta där du tydligt kan se etiketten och defekten. Vi kommer att använda denna information för att hjälpa dig med din beställning och för att undvika fel i framtiden.

Om du har frågor om skadade varor vid ankomst, kontakta oss på info@carvallo.se.


Produktfel eller defekter efter användning

Så irriterande! Tyvärr kan det efter en tid uppstå ett produktionsfel. Detta måste vara ett verkligt fel. Med andra ord: delen är trasig och uppfyller inte längre tillverkarens normer.

Om du har frågor om tillverkningsfel eller defekter efter användning, kontakta oss på info@carvallo.se.


Felaktiga produkter vid leverans

Vi gör vårt bästa för att behandla alla beställningar korrekt. Tyvärr kan det hända att beställningar går fel och att vi levererar fel produkt. Vi kommer naturligtvis att lösa problemet och skicka den rätta beställningen till dig utan kostnad.

Om du har frågor om leverans av felaktiga produkter, kontakta oss på info@carvallo.se.


Vanliga frågor om vår returpolicy

Om du fortfarande är osäker hittar du här några vanliga frågor om vår returpolicy:

  1. Hur lång är returtiden?
    Du kan returnera en produkt inom 30 dagar efter att du mottagit din beställning.

  2. Hur lång tid tar det innan jag får mina pengar tillbaka?
    Observera att de flesta finansiella institutioner i genomsnitt tar 3-5 arbetsdagar för att behandla en återbetalning.

  3. Måste jag betala för min retur?
    Ja, alla kunder ansvarar för kostnaderna för returen. Vi rekommenderar att du skickar din retur med spårning för att säkerställa att du får din återbetalning snabbt.

  4. Hur kan jag kontakta er?
    Du kan kontakta oss via e-post på info@carvallo.se. Carvallo-teamet arbetar sju dagar i veckan. Vi garanterar alltid ett svar inom 1 arbetsdag och hjälper dig gärna!

  5. Vart ska jag skicka tillbaka min produkt?
    På den här sidan kan du kontrollera returadressen och de uppskattade kostnaderna för din retur. Det rekommenderas alltid att kontrollera returadressen med kundtjänst innan du skickar din retur.


Den här sidan ändrades senast den 12-02-2025.

Adress:
RM 509, 5/F THE CLOUD 111
TUNG CHAU ST TAI KOK TSUI
HONG KONG